Tilpasning

Om du da skal spre varemerket ditt og ønsker å få veldig god PR rundt det, men også gjøre det på en veldig effektiv måte, så er det smart å gjøre det på en måte som du vet at mottageren kommer til å ha bruk for det du gir de. Det er klart, en størrelse XXL for menn passer kanskje ikke til en kvinne, og det kan også være litt fornærmende. Derfor bør man være oppmerksom på hvordan man gjør det. Ikke minst hvem ditt “publikum” er og hvem det er du ønsker å sjarmere med dine flotte produkter. Alt passer ikke til alle.

Men ikke bare med tanke på klær, for om du velger andre typer av profilartikler, som en penn, en kopp eller noe liknende, så bør man se an om mottageren faktisk har bruk for det. Selv om ditt produkt sannsynligvis ser bra ut, så er det jo viktig at man vil ha det. Det er ikke til nytte for noen om det blir satt i et skap og bare oppdaget når personen flytter ut eller noe slikt. Det er viktig fordi dette er som sagt en veldig effektiv måte å få reklame for sitt selskap, så jo mer tanke man legger i det, jo høyere sannsynlighet finnes det for at man har suksess med det.

Vi pratet jo litt om det i annen artikkel, men om du har et stort sortiment, som vi pratet om der, så bør dette ikke være et problem. Fordi da har man etter all sannsynlighet noe for enhver type person, og situasjon. Som du kanskje ser så henger ting sammen, så om man har en mer grundig tankegang rundt dette, så bør det jo gå bra. Man må være litt modig, men det pleier som regel å ordne seg, om man i tillegg tar imot gode råd!