Da du sannsynligvis har bestemt deg for mange ulike ting nå som du ønsker å få opp profilen, så bør tankene gå til hva det neste steget skal være. Hva du føler du kan og bør gjøre, og det er noen alternativ du har å velge mellom som på visse måter alle kan representere det du driver med. Det å ha variasjon er nøkkelen til veldig mye i livet, og klarer man å holde selskapet og varemerket ferskt og kult for målgruppen, så har man gjort en veldig god jobb med det. Det behøver ikke å være så vanskelig som det høres ut som, selv om planlegging er nødvendig.
Mye avhenger av hva slags muligheter man har, rent økonomisk sett, men når det kommer til dette, altså å spre varemerket, så bør man ikke spare penger. Hva med å lage en hel samling av ting, som man kan enten gi bort eller selge til en lav pris? Man kan gjøre det på en smart måte, ved å gi goodiebags til sine ansatte som de i sin tur kan gi til venner og familie. Man behøver jo ikke å bruke tusenvis av kroner på hver eneste goodiebag. Man kan fylle de opp med en mengde ulike produkter som du tror folk kommer til å like, og som de kan ha bruk for. Klarer man å kombinere de to tingene så har man jo en ganske stor fordel kan man si.
Det er også noe man kan gi til kunder, som kanskje kommer på besøk på kontoret, eller for en kaffe i kafeen. Igjen, det behøver ikke å være så veldig komplisert eller ekstravagant, men definitivt noe som får de til å huske det, like det og få lyst til å spre ordet. Klarer man det, så er man på god vei.